Nestlé skal gripe mulighetene og kraften som ligger i mat for å øke livskvalitet – i dag og for kommende generasjoner.
Som verdens største mat- og drikkevareprodusent berører selskapet hver dag milliarder av menneskers liv: Fra bøndene som dyrker råvarene i produktene våre til familiene som spiser og drikker dem, lokalsamfunnene der vi bor og jobber, og videre til naturen vi alle er avhengig av. Vi jobber sammen med partnere og interessenter for å skape felles verdier og bidra til et bedre samfunnet, samtidig som vi sikrer langsiktig suksess for selskapet. Vi kaller dette Creating Shared Value (CSV), og integrerer det i alt vi gjør for innfri våre ambisjoner og forpliktelser.
CSV er tett knyttet opp mot FNs 2030 Agenda for Bærekraftig Utvikling. Nestlé bidro til å utforme de 17 Bærekraftsmålene (SDGs), og vi jobber i dag hardt for å innfri dem. Selskapets bærekraftsstrategi er nøye kartlagt og utformet i samsvar med de 17 bærekraftsmålene, og alle våre initiativer og aktiviteter er knyttet opp mot ett eller flere mål.